A Volkswagen pickupjának kedvelői a Ford Ranger bemutatása után csak még izgatottabban várhatják az új Amarok leleplezését, hiszen az amerikai modellel közös alapokra épülő platós ugyanazokat a modern megoldásokat kapja majd meg, mint testvére – sőt, a németek talán még némi extrával is készülnek. A bemutató ugyan csak jövőre lesz esedékes, de egyre közelebb vagyunk hozzá, a Volkswagen pedig újabb ízelítőkkel igyekszik fenntartani az érdeklődést.
Ezúttal két grafikát kaptunk, melyek a korábbi skiccekkel ellentétben már valóban a szinte végleges modellt ábrázolhatják. Nyilvánvalóan nem véletlen, hogy mindig az autó elejét láthatjuk, hiszen profilból és hátulról valószínűleg jóval közelebb áll majd egymáshoz a Ranger és az Amarok – bár meglehet, hogy a hátulról is alapos munkát végeznek a németek. Ellenben szemből teljesen új arcot kapott a Volkswagen modellje, amelynek köszönhetően a németek legfrissebb formanyelvét köszönthetjük az autón, néhány izmos domborítással karöltve.
A nagy képernyő ismerős lehet, de minden másban eltér a Rangertől
Ahogyan a Volkswagentől megszokhattuk, a változás ezúttal is inkább evolúciósnak mondható az elődhöz képest, habár az első generáció 10 évvel ezelőtti bemutatkozása óta már sokat változott a formanyelv, ami azért sokkal-sokkal modernebb végeredményt biztosít. A mérnökök bizony belül sem lazsáltak, ugyanis a hatalmas, álló tájolású multimédiás képernyőn ugyan osztozik a Rangerrel az Amarok, a körítést teljesen átrajzolták – új légbeömlők, új tárolórekeszek, új kormány, új váltógomb, új ülések és saját, Volkswagen kezelőszervek jellemzik az autó utasterét.
Ezen a korábbi ízelítőn azért még koncepciósabbnak hatott
Ezek után pedig a gyáriak ígérete is teljesen reálisnak tűnik, mely szerint olyan innovatív megoldásokat kap meg az Amarok, amelyet ebben a szegmensben még egyetlen modell sem – beleértve nyilván a Ford Rangert is. A Volkswagennél tehát igen komolyan vették az Amarok fejlesztését, és valóban csak az alapokat kölcsönözték az amerikaiaktól. Amit viszont egyelőre még homály fed, hogy milyen hajtásláncokkal lesz majd elérhető a németek újdonsága – a Rangertől örökli az erőforrásokat, vagy a Volkswagen konszern motorjait varázsolják bele. Mindenesetre ahogyan közeledik a jövőre esedékes bemutató, úgy tudhatunk majd meg egyre több részletet az Amarokról.