Alapos modellfrissítést kapott a Mitsubishi Eclipse Cross. A letisztultabb, mégis karakteresebb, megnyerőbb külső mellett fontos újdonság, hogy a modell elérhető lesz konnektoros hibrid hajtáslánccal is.
Az újdonság jelentős stílusváltozásokkal érkezik, amelynek célja az univerzálisabb tetszésindex elérése. Ez főleg a hátsó traktus átdolgozásán érhető tetten, amely kevésbé megosztó, igaz, kevésbé karakteres is, mint a jelenlegi modellé. Mindenesetre az új megoldás jobb hátralátást biztosít, az új lámpák pedig a megújult lökhárítókkal együtt jobb kiállást kölcsönöznek a modellnek.
Főleg a hátulnézett tisztult, miközben megőrizte karakterét
Belül új betétek színesítik a műszerfalat, miközben megújult és okosabb lett a szériában érkező 8 colos központi rendszer is. Átdolgozták a vezérlőszervek működését is a gyáriak az intuitívabb kezelés érdekében.
Belül is alapos változások fogadnak - galéria
Az 1,5 literes turbómotor változatlanul folytatja pályafutását: a 163 lóerő és 250 Nm nyomaték leadására képes egységet elsőkerékhajtással hatfokozatú kézi vagy fokozatmentes automata váltóval kombinálhatjuk, összkerékhajtás kizárólag csúcsverzióban, automatával jár. A futóművet átdolgozták a mérnökök; többek között új fajta lengéscsillapítók gondoskodnak a nagyobb kényelemről, amelyekből összkerékhajtás esetén hátra nagyobb méretű jár.
Hibridként született konnektoros rendszerrel is - galéria
A típushoz elérhető lesz az Outlander PHEV konnektoros hibrid hajtása is; az ügyes és népszerű rendszer feltehetőleg itt is 230 lóerős csúcsteljesítményt kínál, nagyobb testvérénél valamivel kedvezőbb áron. A friss modell bevezetésével kapcsolatban hivatalos információt nem kaptunk, de jó eséllyel a nyár környékén már a kereskedésekben is szemügyre vehetjük az újdonságot.