Mivel lehet emelni a tétet az 1775 lóerős SSC Tuatara hiperautóhoz képest, ami jelenleg a világ leggyorsabb szériaautója? Mondjuk még több leszorítóerővel, és igen, ha úgy adódik, még több lóerővel.
Rögtön két új verziót is készített a gyártó: a Tuatara Striker egy nagyon komoly aerodinamikai csomagot kapott – 250-es tempónál 500 kilogrammos leszorítóerő termelődik, ami a normál változat háromszorosa –, a Tuatara Aggressor pedig egy egészen nonszensz kezelés után 2232 lóerős teljesítményre képes.
457 LE: ez nem a csúcsteljesítmény, ez csak az Aggressornál elért növekmény
A plusz erő mellett az Aggressor is megkapta a Striker karosszéria-változtatásait: aktív hátsó szárny, függőleges stabilizátor és hatékony diffúzor hátul, oldalsó légterelőben végződő lökhárító rátét elöl – máris kész a fokozott, kiegyensúlyozottságot teremtő, 45,4 : 54,6 arányban megoszló leszorítóerő.
Van egy rossz hírünk is: az Aggressor nem közlekedhet közúton. Cserébe az SSC ’végtelen’ személyre szabhatóságot ígér vevőinek. Ezzel kapcsolatban sok részletet nem árultak el. A hangolható kipufogó mindenesetre alapfelszereltség lesz, és a rendszámos Tuatarákban nem megvalósítható megoldásokra is nyitott a cég.
A normál kivitelhez képest háromszorosára nőtt a leszorítóerő
Belül még több Alcantara és még több szénszál található a 100 darab Tuatara Striker vagy a 10 darab Tuatara Aggressor egyikében. Árakkal ezúttal sem fárasztanak minket a gyáriak. A komoly és fizetőképes érdeklődők számlakivonatán úgyis csak egy – kis túlzással elhanyagolható – tétel lesz az autóért fizetett pénzösszeg.