A TVR szintén egyike azon brit spotautó-márkának, amelyet mindenki szeret, és amely szüntelenül küzd a túlélésért. Nem is olyan rég mutathattuk be, hogy jó évtizedes szunyókálás után vadonatúj sportautót hoztak ki a Griffith képében, máris hírül adhattuk, hogy nyomtalanul eltűnhet az ígéretes elképzelés - most pedig ismét új szelek fújnak.

Akkor most lesz Mustang-motoros pehelykönnyű brit sportautó, vagy sem? Ezt nehéz megmondani, de a sorozatgyártásig vezető következő lépés megvan: a márka megkapta az Egyesült Királyság koronavírus felélesztő gazdasági kölcsönét (CBILS), az így érkező 800 milliós tőkeinjekció pedig éppen elég arra, hogy a gyárat ráncba szedjék és megkezdjék a munkát. Az előkészületek már folynak, 2022-re kiszállítást ígér Les Edgar, a TVR vezetője.

Ha a következő pár lépés sikerül, jöhet a balkormányos verzió és az európai rendszám

Nincs neki könnyű dolga: kölcsönből például így már tízmillió fontos nagyságrendben vett fel a cég, igaz, megrendelésből már 50 millió fontnyi jött össze, amelyet szeretnének jövőre teljesíteni. Mi nagyon drukkolunk, és szerintünk sokat dobna a márka esélyein, ha sikerülne EU-s megfelelőségi nyilatkozatot szerezniük, és balkormányos kiadást készíteniük. Mert hát ki ne szeretne egy üresen 1,3 tonnás szénszálas, ideális súlyelosztású sportautót hajtani úgy, hogy közben az aktuális normákat teljesítő, mégis egészen lelkes Ford-féle ötliteres V8-as 500 lóerős parádéját élvezi.

Már nem olyan radikális a belső, mint az elődöké, de egészen minőségi összhatású

Bár több tekintetben is egyre távolabb kerül a modell tőlünk, mi nagyon drukkolunk a wales-i Mustang-nak.