Ugyan a döntés még nem született meg, de reméljük a Ford Europe vezetői egyetértenek majd Jim Farleyval, a márka vezérével, és végül mégis eljut majd az öreg kontinensre a Bronco. Ennek reményében nyilván nagyobb érdeklődéssel figyeljük a típus sorsát, amely 2022-ben komoly izgalmakat tartogat. A gyáriak ugyanis egy ízelítő videó kíséretében hivatalosan is megerősítették, hogy érkezik a Raptor verzió.
A Raptor utónév egy ideje már hazánkban is mond valamit a vásárlóknak, hiszen míg korábban csak az Európában nem forgalmazott F-150-ből készült ilyen verzió, immár a Ranger is megkapta a kezelést, Szabó kolléga pedig saját bőrén tapasztalhatta meg, hogy a Fordnál nem viccelnek, ha egy Raptorról van szó. Ha pedig valaki nem tudná: a Raptor változatok a Ford pickup modelljeinek – habár a Bronco Raptor érkezésével immár talán a terepjárókat is ide sorolhatjuk – alaposan átdolgozott, minden szempontból megvadított kivitelei.
A Bronco már alapból is elég kemény, de Raptorként még agresszívabb lesz
Nem mintha a Bronco nem lett volna már eddig is egy igazán kemény terepjáró, de a Raptor verzió még komolyabb képességeket biztosíthat majd, amely az átdolgozott, már-már terepralis tulajdonságokat felvonultató futómű és az erősebb hajtáslánc képében mutatkozhat meg leginkább. És akkor a megvadított megjelenésről még nem is beszéltünk, ami még szélesebb és agresszívabb kiállást biztosít majd a hírek szerint csak ötajtósban kapható verziónak. Ami már a kezdőképen látható ízelítőn is megmutatkozik, hogy a Bronco felirat helyére a Ford megnevezés kerül, és a hűtőrács alapból vadabb lesz az eltérő mintázattal, a felső LED fényekkel és az alsó bevágással. Ráadásul a kerek fényszórók felső és alsó keretébe is beleér a műanyag, ezzel morcosabb tekintetet biztosítva.
Korábban néhány kiszivárgott adatból már kiderült, hogy kétféle felszereltséggel lehet majd elérhető az autó, de ennél sokkal izgalmasabb lehet az, hogy milyen hajtáslánc kerül majd bele. A hírek szerint a Ford háromliteres, V6-os EcoBoost motorja kerülhet a motortérbe, amellyel az Explorer hazánkban is elérhető konnektoros hibrid verziójában már találkozhattunk. Abban 350 lóerős teljesítményt nyújt az egység, de az itthon nem kapható Explorer ST-ben nagyjából 400 tagú ménest és 560 Nm-es csúcsnyomatékot tud biztosítani.
Természetesen sok részletre még nem derült fény a 2022-re ígért modellről, de a bemutató valószínűleg nincsen már túl messze – a 2022-es évszám valószínűleg inkább csak a modellévre utal, de a leplezést már idén megejthetik. Mindenesetre reméljük, hogy előbb vagy utóbb eljön majd hazánkba a Bronco, a Raptor verzióval kézenfogva.