Már nem is tudjuk, hányadik jelvényváltó hírről számolunk be. A friss logóval rendelkező autógyártók csapatának legújabb tagja a Dacia. A korábban sokak által sörnyitónak tartott jelzés a múlté, a román márka a terepes képességek és a tiszta energia hangsúlyozása érdekében cseréli le az egyik legfontosabb vizuális elemet.

Az erdőn-mezőn járók autókra a khaki (írjuk inkább keki zöldnek?) színtéma utal, a Dacia névből kiemelt D és C betűkkel pedig az elektromosságra asszociálhatunk. Mint azt sokan tudják, a DC betűpár az egyenáramra vonatkozik, és nem kellett nagy varázslat szimmetrikus logót faragni belőle.

A szomszédos autógyártó is felfrissíti arculatát

A gyár közleményben is ismertette az átalakulás motivációját és hivatalos értelmezését. Nehéz mérni, mennyire segíti a robusztus felépítésű autók és a sallangokra kevésbé vevő ügyfelek találkozását egy új arculat bevezetése. Az biztos, hogy idő kell, amíg egy ekkora változás tudatosul az emberekben.

A Dacia Bigster tanulmányon bemutatott új megoldást jövő év második felétől érdemes keresni az autókon, a kereskedések viszont már 2022 elején elkezdik lecserélni a márkaarculatot. Az online és papíralapú marketingeszközökön pedig mostantól kezdhetünk ismerkedni az új megjelenéssel.