Az elektromos Fiat 500e meglehetősen drágán méri a stílust. Mivel az autót a legtöbben nem csupán nézegetni, hanem használni is akarják, bizonyára sokak örömére készült el az 500 Electric 3+1. Az új kivitel alapvetően megegyezik a tavasszal bemutatott modellel, viszont az egyetlen különbség nagyban fokozza a jármű praktikumát.
Az utas oldalára helyezett plusz ajtó azt jelenti, hogy egyszerűbbé válik a hátsó sor megközelítése. A technikai megvalósítás ráadásul egyszerűen nagyszerű: bal oldalról semmiben nem különbözik a 3+1 a sima 500e-től, de a jobb oldali (első) ajtó is pont olyan hosszú mindkét karosszériaváltozatnál. Az extra ajtót az eredeti változat fix részén helyezték el, vagyis félig-meddig a sárvédő vált nyithatóvá. Biztonsági okokból csak az első ajtó kinyitása után tárhatjuk fel a hátsó (és hátrafelé) nyíló ajtót. Így nem tekinthetjük teljes értékű négyajtósnak az 500e 3+1-et, de az olaszok korrekt módon már a névadással jelzik a korlátozást. A hátsó utasok (akik jellemzően a gyerekek), illetve az őket ki- és bepakoló szülők egyébként a B-oszlop hiányának, így a meglehetősen tágassá váló nyílásnak is örülhetnek.
Minimális a különbség a sima változathoz képest
A beavatkozás 30 kg-mal növeli meg az autó saját tömegét,. Az értékesítés egy gazdagon felszerelt La Prima kiadással kezdődik, ezen felül három felszereltségi szinten (Action, Passion és Icon) érhető el a praktikusabbá varázsolt mini.