Sokat köszönhetnek a prémiumgyártók a Land Rovernek, hiszen az angol márka volt, aki elsőként ismerte fel, hogy egy terepjáróból is lehet luxusautót faragni. Ezt az ötletet pedig 1969-ben, az akkor piacra lépő Range Rover képében ültették át a valóságba, melynek legelső szériagyártású darabját most eladásra ajánlják.
Az első luxusterepes - galériaA nagy kincsnek számító luxusterepesre a Silverstone Aukciósház Salon Privé Sale rendezvényén licitálhatnak majd a szerencsések. A 3,5 literes, V8-as blokkal szerelt ritkaság ugyanis mindössze 139.932 kilométert futott, ráadásul az alumínium motorháztetőtől kezdve az erőforráson át a sebességváltóig minden egyes darabja eredeti, semmit nem kellett kicserélve rajta – persze egy alapos felújításon azért átesett a gép.
Ide már öltönyben is be lehetett ülni - galériaA gyönyörű, klasszikus zöld színben pompázó, krémszínű szövet-bőrbelsővel rendelkező háromajtós, jobbkormányos példány bizonyára rengeteg gyűjtőnek elnyeri majd a tetszését, így nem is csoda, hogy a szervezők – ellenben a hasonló évjáratú, leharcolt darabokkal szemben – 40 és 55 millió forint közé várják a végső összeget.
A 001-es alvázszámú Range Roverről egyébként sokáig azt hitték, hogy elveszett, azonban az 1990-es években megtalálták Silverstone-ban. Nem csoda, hogy sokáig nem lelték, hiszen az autó akkoriban már Bahama aranyszínben pompázott, ráadásul a papírjai is újak voltak. Azonban miután sikerült rátalálni, egy hat évig tartó teljes felújítás után sikerült ismét gyári állapotába hozni, hogy némi mutogatás után most végül elárverezzék. Biztosak vagyunk benne, hogy sokaknak nyeri majd el a tetszését a korszakalkotó terepes.


