Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Az alig két éve gyártásban lévő Peugeot RCZ az enyhe ráncfelvarrás mellett egy tanulmányváltozattal is igencsak magára vonja a figyelmet, hiszen a 260 lóerős koncepció sorozatgyártásba kerülve az egységnyi hengerűrtartalomra jutó teljesítmény tekintetében rekordernek számítana.

Leginkább az orra változik - galériaAmi az utcai modelleket illeti, a módosítások kívülről elsősorban az új hűtőrácson és az első lökhárítón érhetők tetten, de szemfülesebbek észrevehetik a LED-es nappali menetfénnyel gazdagított, átformált fényszórókat is. Ahogy az lenni szokott, új felnik és színek választékát kínálja a gyártó, miközben vásárlói és márkakereskedői visszajelzések alapján a lemezek alatt is végeztek finomhangolási munkálatokat a mérnökök.

A leginkább megdöbbentő mégis az, hogy a mattfekete RCZ R 1,6 literes turbómotorja immár 260 erőtől duzzadó paripát is képes szabadjára engedni, s az erőforrás a maga 160 LE/1000 cm3-es mutatójával éllovasnak tekithető az utcai autók mezőnyében - igaz, ezzel a címmel tanulmányi státusza miatt egyelőre mégsem felruházható az autó. 

Kapcsolódó cikk: Peugeot RCZ 1.6 THP teszt