A Renault Twingo mind árával, mind minőségével, mind formájával sokak kedvenc kisautójává vált, ennek ellenére a franciák a modellciklus felénél mégis jobban hozzányúltak a jól bevált recepthez, aminek szokás szerint előnyei és apróbb hátulütői is vannak.
A legszembetűnőbb változások az autó elején történtek, a fémszobrászok talán kicsit férfiasabb arcot akartak ültetni a kis Renault-ra, ezért a Nissan Juke-hoz hasonlatos, két kidülledő fényszórót operáltak a hagyományos lámpatestek alá, valamint a nagyobbra nyitott "száj" is a morcosabb tekintetet szolgálja. Hátul már kevesebb módosulás történt, azonban a kettéosztott hátsó lámpák és az általuk megváltoztatott összképet sokan inkább visszalépésnek tekintik a márkától.
Ezúttal viszont a ráncfelvarrás nem csupán a fiatalítókúra részeként említhető meg, hiszen a Renault új formanyelvét is próbálja képviselni a frissített Twingo.
A motorháztető alatt sem maradt minden a régiben, a kis francia orrában mutatkozik be a gyártó új, 0,9 literes háromhengerese, amelyet első ízben még Genfben az R-Space koncepcióautóban láttunk. A kis egység sportos menetteljesítményeket kölcsönöz az apróságnak a maga 100 lóerő körüli teljesítményével és 160 Nm-es maximális nyomatékával. Ráadásul mindeközben a fogyasztásra sem lehet panasz: a hírek szerint 4,4 literes étvágyával és 95 g/km-es CO2-kibocsátásával a háromhengeres apróság mindenképp megfontolandó ajánlat lesz.