A múlt hétvégén nagyot vétkeztünk, hiszen kivételesen olyan távolra szerettünk volna menekülni a világ zajától, hogy a sétálóutcák nyugalmát autók még csak meg se zavarhassák. Nagyjából ilyen irányelvek mentén esett a választásunk a közeli száz torony, és a gyöngyöző söröskorsók városára, ahol persze turistaként mindig a kezünk ügyében volt a fényképezőgép.
A macskaköves útnál már csak Csehország autópályái rázósabbak
Egy GLK is felbukkant egy pillanatra - galériaEgy különös véletlen folytán a Mercedes választása is Prágára esett, amikor tesztelési helyszínt keresett az újdonságai számára, s mi tagadás, Bohémia rázós autópályái, és macskaköves útjai ideális környezetet biztosítanak a futóművek próbatételére. Szubjektív megítélésünk szerint persze az sem mellékes, hogy az elkészült autók jelentős hányada is ide, a vár és a Vencel tér közelébe kerül majd, ahol már egy-egy felpaprikázott prémium típus is csak alig képes feltűnést kelteni. Nem is csoda, hogy a minden korábbinál fiatalabb célközönséget kiszemelt, ám ezúttal elmaszkolt A45 AMG sem borzolta különösebben a kedélyeket, ami pedig éppen acél felnijeivel, és matt fekete színével tűnt ki az őt körülvevő csillogásból.
A tesztpilótának a zebra miatt nem volt alkalma menekülni - inkább integetett
Nem gyorsulási versenyre készülődik a 'lepukkant' AMGMárpedig a nyers külső nem akármilyen műszaki repertoárt fed, hiszen az új, - az AMG esetében kézzel összeállított - kétliteres turbómotor 335 lóerős teljesítménnyel és 400 Nm-es nyomatékkal sanyargatja a négykerékhajtású autó abroncsait. A váltásokról már az AMG SPEEDSHIFT DCT hétfokozatú, duplakuplungos váltóműve gondoskodik, miközben adaptív kormányzás és futómű gondoskodik a lehető legközvetlenebb vezetési élményről. Az újdonság vélhetően a jövőre esedékes Genfi Autószalonon tartja hivatalos premierjét, s addigra a kompakt modell szigorúbb, Black Series kiadása is felbukkanhat a színen.