Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Megszokhattuk már, hogy az autómárkák nem csupán négykerekűekkel próbálnak hódítani: az Alfa Romeo például gitárral, a Mazda pedig fotellal igyekezett felhívni magára a figyelmet, de a legtöbb gyártó kínál ruházati és egyszerű számítástechnikai termékeket is. A legmagasabb szinten azonban minden bizonnyal a Porsche áll, mely saját részleget alakított ki az ilyesfajta tevékenységre, melynek legutóbbi dobása egy modern futócipő bemutatása volt.

A Porsche Design rengeteg különböző használati tárgyat kínál az igazi rajongók számára, ráadásul gyakran köt érdekes megállapodásokat nagy cégekkel, melyek keretein belül olyan érdekességeket mutatnak be, mint a német autógyártó által tervezett BlackBerry mobiltelefon. Utoljára azonban egy saját termékkel álltak elő: az éppen karácsony előtt bemutatkozó Bounce S4 névre keresztelt futócipő több mint 120 ezer forintot kóstál.

A legmodernebb anyagokból készült, persze a márkanevet így is meg kell fizetnünk

A rendkívül magas vételár persze nem kizárólag a márkanévből vezethető le, hiszen a Porsche Design lábbelije a legmodernebb technológiákkal készült, melyek védik ízületeink egészségét. Mindezt az autós szakzsargonból átvett kiváló csillapítással érték el a tervezők, mely a függőleges erőhatásokat úgy alakítja át, hogy azok segítsék az előrehaladásunkat, és akkor a karbon alapokról még nem is beszéltünk. Természetesen a kényelemre és a formatervre is nagy hangsúlyt fektettek: a futurisztikus felső rész teljesen varratmentes és flexibilis, így úgy illeszkedik a lábra akár egy kesztyű a kézre.