A Škoda marketingcsapatának tagjainál minden bizonnyal kissé elgurult a gyógyszer, amikor az új Superb csúcsmodelljének relámfilmjét próbálták megálmodni, de annyi bizonyos, hogy kreativitásból nem szenvednek hiányt az illetékesek.
Sokat gondolkodhattak a marketingesek azon, hogy mivel szemléltessék a Superb sokoldalúságát, de aztán a lelkes emberek fiatalkoruk felidézésével gondoltak egy nagyot: a technikai fejlődést azzal szemléltették, hogy olyan álomautók ellen állították rajthoz egy rövidke gyorsulás erejéig a cseh óriáskombit, amelyek nem is olyan régen még nagyon sokunk gyerekszobájának falain díszelegtek különféle óriásposztereken. A pontosság kedvéért: Honda NSX, Lotus Esprit, Ferrari 308 GTB, vagy éppenséggel egy Porsche 911 Carrera. És még egy autóskártyás ’meccsel’ is illusztrálták a helyzetet a skodások, a 0-100 km/h-s gyorsulási időket felemlítve, amely versenyszámban bizony ebben a rendkívül illusztris társaságban a Škoda Superb került ki győztesen, miközben kihangsúlyozták, hogy mindemellett óriási belterében 5 utas, valamint egy kisebb hűtőszekrény számára is marad hely.
A konkrét adatokra visszatérve, a Superb csúcsmodelljének motorházteteje alatt egy 2-literes, 4-hengeres TSI turbómotor dolgozik 280 lóerőt és 350 Nm-t csatasorba állítva, az erőt pedig egy 6-fokozatú duplakuplungos DSG váltó továbbítja mind a négy kerékhez. A méretes kombi így 5,8 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/h-s sprintet, végsebessége pedig eléri a 250 km/h-t. Nem kérdés, hogy villámgyors a csehek büszkesége, de azért kissé túlzás a fent megnevezett, 25-30 éves sportautókhoz hasonlítani. Ennek ellenére a Škoda marketingcsapatának ötlete zseniális.