A Hyundai Genesis Coupé hazai piaci bevezetésének talán az volt a különlegessége, hogy midőn mi módfelett boldogok voltunk a tesztautók átvételekor, örömünket csak az aznap bemutatott újabb generáció árnyékolta be, ami az ígéretek szerint kiküszöböl majd minden hibát, amit felfedezhettünk. Aztán a hazai sajtóvisszhang elülésével a regisztrációs adóra vonatkozó változások olyan erősen megkeverték a lapokat, hogy a túlságosan is drágának titulált V6-os ára, a ’megéri’ kategóriába sorolt kétliteres turbó szintjére süllyedt, csak éppen a reflektorok fényei addigra elfordultak a típusról.
A kétliteres eddig vaktölténnyel puffogtatott, de most további paripák költöznek a motorházba - Katt a tesztre!
Nos, a Hyundai most a következő ráncfelvarrással riposztot vesz, mi pedig igyekszünk folyamatosan fenntartani az érdeklődést, hogy az újdonság magyarországi felbukkanáskor már senkit se érhessen meglepetés, ugyanis a Genesis Coupé személyes tapasztalataink szerint már csak fellépése miatt is megérhet egy misét – vagy 10 ’misit’. Nos, a koreai gyártó sem rest folyamatosan verni a tam-tam dobokat, s ezúttal egy nyílvesszővel eresztették egy szorítóbaa 3,8 literes V6-os motorral szerelt változatot, ami immáron 350 lóerős teljesítménnyel gyötri meg a hátsó tengely abroncsait.
Infiniti vs. Hyundai - Katt a tesztre!
Mondanom sem kell, hogy a reklámfilm készítői megesküdnek rá, hogy a felvétel nem manipulált, így aztán mindenki méginkább elcsodálkozhat az autó gyorsaságán. Az már csak mellékes, hogy a gondos előkészületek alatt kiszámolásra került, hogy a íj húrjának elengedésekor az autónak milyen sebességre kell gyorsítania, s az sem ördöngösség, hogy a cél távolságát is éppen úgy határozzuk meg, hogy az ívmenetben lassuló nyílvessző egy arasznyival a gyorsuló Genesis után érjen célba. Sebaj, a felvétel mindenképp szíven talált.