A franciák standját már csak a nagy számban elhelyezett egyedi DS3-asok miatt is érdemes volt meglátogatni, de igazán erőteljesen a tanulmányautók kapcsán húzott bele a Citroën. A Frankfurtban már kiállított Revolte mellett ugyanis rögtön két újdonság is díszítette standját.

Hogy a gyorsulás mellett menetdinamikailag is helytálljon a versenygéneket tartalmazó DS, arról a keményebb rugók, új lengéscsillapítók, 30 mm-rel megnövelt hátsó nyomtáv, és 15 mm-es ültetés, valamint erősebb fékrendszer (áthangolt ABS-szel) gondoskodik. Ugyanakkor az élmény fokozására is figyeltek a gyáriak: az áthangolt kormányzás és ESP a sportos vezetést támogatja, míg a 18 colos kerekekkel, és egyéb kiegészítőkkel megbolondított külső, és szénszálas betétekkel ellátott belső a látvány révén csábítja a vezetőt mókázásra.
