Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Amilyen nagy volt a felhajtás a Nissan Juke-R születésekor, annyira lecsendesedett a történet - mindenféle ok nélkül. Persze eközben a legerősebb Juke már javában mutogatja tudását, felkavarva az állóvizet. Nem is akárhol, Goodwood dombján mardossa az aszfaltot a temérdek lóerő, miközben a rajtelektronika és a 0-100-as sprint kiteljesedik.

Kinézetre is brutális, hanggal még nagyobbat ütA vidék szépsége szinte eltörpül a Juke-R mutatványozása mellett, a 3,8 literes ikerutbós V6 ugyanis kíméletlen tempóban kér szót magának. Egyrészt a Nissan crossoveréhez társuló hang, ami lehengerlő, másrészt a videofelvételen látható sebesség is arról tanúskodik, hogy nem kispályáznak az autó építői. Persze ez nem is volna meglepő, ha tudatában vagyunk annak, hogy a GT-R hajtásláncát kompletten átültették a Juke lemezei alá, mégis teljesen megdöbbentő a crossover és a brutális erőforrás együttese.

Egyébként az is közrejátszhat a még nagyobbat ütő brutalitásban, hogy a Juke-R kipufogórendszerét kicsi másképp hangolták, mint a GT-R alatt levőt, épp ezért még közelebb van a hangorkán egy versenyautó vad szólamaihoz. Többet nem is fűznénk hozzá, a kedves Olvasó csak dőljön hátra a fotelben és indítsa el a videót, ha lehet, minél nagyobb hangerővel… higgyék el, megéri.