A Dacia Genfben tovább menetel és a Duster mellett a Logan praktikusabb kombiverziójával, az MCV-vel csábítja a nagyérdeműt. A márka modelljei egyértelműen az okos döntések igazi nagyjai lettek, hiszen a kiváló ár/érték arány okán sokan szavaznak bizalmat a gyártónak, hazánkban például 87 százalékos növekedést eredményezve az eladási statisztikákban.
Puttonyában az ereje - galériaA Logan MCV a már ismert friss stílust kapta meg, a Sandero és a nemrégiben frissült Logan határozottabb arcát, amely hátrafelé haladva lényegében egy rettentően méretes puttonyba ível. A 4,49 méter hosszú kombi akár 2,7 méteres tárgyakat is szállíthat, miközben raktere az 1/3 és 2/3 arányban dönthető ülésekkel 573 literről 1518 literesre is bővíthető, az apróbb holmiknak pedig az utastér összesen 16 litert kiadó rekeszei jelentenek menedéket.
A műszerfal nem hordoz újdonságot magában, azonban a Loganban megismert friss formák és a jó áron kapott extrák (így például az érintőképernyős központi rendszer) mindenképp említést érdemelnek. A motorházban az alapot a Renault-féle 1,2 literes 75 lovas szívó négyhengeres jelenti, de a Dacia már viheti a 90 lovas 0.9 TCe turbósokat is, a harmadik opció pedig nem más, mint a jól bevált 90 lovas 1,5 literes dízel.
Míg a turbós benzinessel 5 literes étvágyat ígér a gyártó, a könnyű építésnek köszönhetően az öngyulladós dCi akár 3,8 literrel is megelégedhet, ezzel a szegmens legtakarékosabb képviselőjévé válva.
Alaposan megtölthető az MCV - galériaNoha a Lodgy nem szerepelt túl jól a törésteszteken, a Dacia bizakodó, s alapáron kínálja a menetstabilizálót, a passzív biztonságot pedig a vezető- és utasoldali légzsákok mellett imáron oldallégzsákok is szolgálják. Az első példányok júliusban érkeznek meg a kereskedésekbe, az árlistát illetően pedig a szokásos 200.000 forint körüli kombi felárra számíthatunk, azaz alapáron vélhetően egyetlen változat sem lehet drágább 3,2 millió forintnál.