Jennifer Lopez a jelek szerint olcsón adja magát, hiszen mindeddig a Fiat 500-as reklámkampányában segédkezett, illetve annak Gucci kiadását igyekezett népszerűsíteni.
A televíziós filmecskék forgatásán túl az énekes olyannyira beleélte magát a feladatba, hogy az American Music Awards elnevezésű rendezvényen még a színpadon is felbukkant a kisautó, melynek motorháztetején a férfiak nagy kedvence némi négykézlábas vonaglás után már magassarkú cipőben ugrándozott, ezzel a típus rajongói felé nem éppen pozitív üzenetet közvetítve.
A 8.700 négyzetméteres területen még egy ilyen nagy sztár is el tud tűnni
Most azonban a híresség már egy egészen más konszern körébe tartozó márkát igyekszik támogatni, hiszen a nyitóünnepség során az Audi valaha létezett legnagyobb kereskedésének díszvendége volt. A Dubaiban található komplexumban nem kevesebb mint 57 darab új modell tekinthető meg, s az Al Nabooda Automobiles beruházói arra sem voltak restek, hogy csupán az autók három emelet közötti szállítására két liftet is beszereltessenek.
A világ legnagyobb és legmodernebb Audi márkakeeskedése nyílt meg Dubaiban
Noha az üzlet mindenki előtt nyitva áll, a második szinten csak az exkluzív osztály ügyfeleinek tárul ki az ajtó, akiknek minden egyedi és egyéni kérésük meghallgatásra lel. Mint arról korábban beszámoltunk, az Audi és a BMW a nagyvárosok központjában virtuális kereskedelmi egységek telepítésével is próbálkozik, ám a high-tech technológia Dubaiban sem hiánycikk, így az ügyfelek által konfigurált típusok három dimenziós modellje akár 1:1 méretarányban is megjeleníthető.