Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Gyakran emlegetjük, hogy a prémiummárkák termékeinek fő célterületei lassan a sztereotípiáinkban sokszor visszamaradottnak titulált keletre húzódnak, azonban a nyugat hasonló jellegzetességekkel megáldott piacairól időnként megfeledkezünk.

A keleti élet időnként produkál furcsa szituációkat

Nem így a Rolls-Royce, aki tökéletesen tisztában van azzal, hogy Dél-Amerikában is igen nagy azon diktátorok, drogbárók, és egyéb kedves emberek előfurdulási valószínűsége, akik könnyedén megengedhetnek maguknak egy hasonló kaliberű járművet.

Van itt infrastruktúra: még a vonat is jár

Az esőerdők kiírtásából meggazdagodó vállalkozókban persze joggal merülhet fel a kérdés, hogy az általuk újonnan hadrendbe állított Phantom képes-e eljutni a munkájukban egyre lassuló favágók megfenyítésének helyszínére.

A hasonló fenntartásokkal bíró ügyfelek meggyőzésére a brit cég még 2008-ban készített egy videót. A felvételen a luxus-limuzin mintegy 8000 km-t tesz meg úttalan-utakon, melyek nagy részén a szilárd burkolatot valóban csak öklömnyi kődarabok jelentik.

Szinte kétség sem férhet ahhoz, hogy Rolls-Royce még sosem járt rosszabb körülmények között, amik egyébként nem fogtak ki a hintón, csak éppen a szemmel nem látható amortizációtól eltekintve egyedül a fényezésen esett kár rúghat milliós nagyságrendre.