Ha már a héten bevezettük az objektív szépség fogalmát, a sort folytatva elérkezünk az objektív cukiságig. A Genfi Autószalonra készülve bemutatkozott a Renault Twingo új generációja – a merész kis csöppségre pedig szinte lehetetlen úgy ránézni, hogy ne mosolyodnánk el.
Ígéretes az új Twingo - genfi képek a galériábanKét évtizeddel a miniautók szegmenség megreformáló Twingo bemutatkozását követően a Renault félresöpörte a kétes sikerű előddel megtöltött rajzasztalt és a gyökerekhez visszatérve, kevésbé megosztó formákkal körítve létrehozta az új generációt. Az apró lemezek alá pedig beköltöztette a mókát. Hogy ez miben nyilvánul meg? Képzeljék, az új Twingóban farmotort találunk, akárcsak egy 911-ben. Ennek eredményeként fokozott agilitást kapunk, miközben hely szabadul fel az autó orrában, ami utat enged a fordulókör csökkentésének. A sarokba tolt kerekek ugyanúgy a dinamikát hivatottak fokozni, nem mellesleg pedig még jobb térkihasználást tesznek lehetővé.
A motor hátra került. Menő, igaz?
De nem csak ez áll a farmotor hátterében. A fejlesztést ugyanis közösen végezték a Renault és a Daimler mérnökei, az így létrejövő új platform pedig helyet ad majd a néhány hónappal később bemutatkozó új Smart ForTwo és ForFour modelleknek.
A személyre szabhatóság és a divatosság terén sem hanyagolták a típust, ami így erős konkurenciát teremthet majd az Opel Adam számára is.
Régi, ám új irányokba is nyit - ezúttal már öt ajtóval
AKicsiben nagy - galériaz aranyos arc díszeként LED-es nappali menetfények szolgálnak, és amellett sem lehet elmenni, hogy a modell történetében először ötajtós kialakítást kapunk.
Több extra és megoldás is a nagytestvér Clióból lehet ismerős. A motortér tartalmáról egyelőre hallgat a gyártó, de nem lövünk nagyon mellé, ha a 9 decis, háromhengeres turbómotor megjelenését vizionájuk. Erre már jóval kisebb az esély, de már most kitörő örömmel üdvözölnénk a GT sportváltozatot, amelynek farába az 1,2 literes turbómotor legalább 130 lóerős példányát várnánk.