Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

A Jaguar XKR társaságában eltöltött napok után az egész szerkesztőség a teljesítményben dúskáló kabriók lázában ég, s az esti vitáink is kezdenek elrugaszkodni a valóságtól, miközben a Bentley Continental GT, az Aston Martin DB9, vagy éppen a brit nagymacska közötti különbségeket igyekezzük megvitatni.

Abban persze mindannyian egyetértünk, hogy a Bentley inkább a hamisítatlan luxus képviselője, miközben többi versenyzőnk fokozott sportossággal, és fület gyönyörködtető dallamokkal szól a szívhez. E tekintetben persze nehéz megtalálni a legjobb választást, de annyi bizonyos, hogy a periférián a párizsi premierig meghúzódó Maserati minden esetben már egészen alacsony fordulaton olyan örömódát fúj a kipufogókon, hogy az csábító szirén módjára hívogat magához mindenkit, akinek egy csepp benzin is csörgedezik az ereiben. Halgassuk csak:

Napokon belül pedig bemutatkozik a GranCabrio MC Stradale, ami nyersebb hangolásával éppen a GranTurismót igyekszik követni a sorban. Az sem meglepő, hogy néhány kép még a hivatalos bemutató előtt a a kezeink közé került, melyeken az olaszok 4,7 literes, V8-as motorral szerelt újdonsága már leplezetlenül szerepel, s bizonyosan nem kevesebb mint 450 lóerős teljesítménnyel, és 510 Nm-es csúcsnyomatékkal sír majd fel.

Nehéz a választás, mert az Aston Martin, és a Jaguar sem akárhogy szól..

A sortosan elegáns autó 110 kg-os fogyókúrán is átesett, miközben az automataváltó kis túlzással már egy puskalövés sebességével képes kapcsolni, s a futómű is a pályanapok leplezetlenül kemény hangolásával büszkélkedik. A külső változások kimerülnek a lökhárítók, a légbeömlők, és légterelők hangsúlyosabb vonalaiban, valamint az egymáshoz közelebb húzódó kipufogóvégekben, de az egységes összképet nem is volt szükséges megtörni egyetlen tollvonással sem. Nos, azt hiszem,a bemutató után újabb parázs viták várhatóak..