Úgy tűnik, a jövő a négyajtós kupéké. Ha már az autóvásárlások többsége a tetszési index alapján dől el, miért ne hagynánk el egy kis praktikumot a szépség oltárán? Ezt a receptet használja már a Volkswagen és az Audi is, így elérkezett az idő, hogy az elérhetőbb kategóriákban is bevessék.
Genfi galéria a legszebb OctaviárólA jövő legszebb Škodája címre joggal pályázhat az Octavia kupésított verziója, amelyet tanulmányként már láthatunk is. A VisionC névre hallgató tanulmányról a Genfi Autószalonon hullt le a lepel – a szériaverzió 2016-ban követi majd. A jelenlegi modellpaletta bővítésével a márka a tervek szerint képes lesz a 2013-as 920 ezres értékesítési darabszámot könnyűszerrel egymillió fölé pumpálni.
2016-tól már szériában - galériaAz Octavia új, moduláris platformjára épülő kupé hivatalos adataira még várni kell, ám az előzetes információk szerint 4,7 méter körüli hosszúságra és 1,82 méteres szélességre számíthatunk, amely némileg túlmutat a praktikusabb testvér méretein. Az alacsonyabban futó tetővonal és a szebb formák kétségtelenül lecsippentenek a praktikumból, ám a sajtóanyag szerint így is nagy tér marad az utasok és csomagjaik számára. Hozzátennénk: van miből elvenni, így valószínűleg tényleg nem tapasztalunk majd helyszűkét.
Az erőforrások kínálata a márka jelenlegi palettáját tükrözi majd, igaz, ehhez néhány új szereplő is csatlakozik. A tanulmány erejét az a gázos megoldás adja, amely az Audi A3 g-tront nagyon is érdekes alternatívává avanzsálja. Egyes források már egy új csúcsmodell bemutatkozását is kilátásba helyezik, amely a kétliteres turbómotorból 280 lóerőt préselne ki, hogy a tekintélyes erőt összkerékhajtáson keresztül vigye az útra. Még magasabbra emelkedik az RS modellek nimbusza?