Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Akárcsak minden területen, az autóiparban is voltak már aranyat érő és elbaltázott marketingfogásai a gyártóknak. A BMW ezúttal előbbi csoportot gyarapította, ugyanis a leginkább Kínának szánt reklámjában az elképesztő felvételek és klasszikus zene mellett a legendás színész és harcművész, Bruce Lee gondolatait használták fel, melyek már-már művészi szintre emelik a rövidfilmet, amely egyébként a BMW M4 GTS-ről szól.

A vízben száguldó négykerekű, és a szintén ezt az anyagot előtérbe helyező Bruce Lee gondolatok természetesen nem a véletlen művei: a BMW ugyanis az élethez nélkülözhetetlen folyadékot használta fel, hogy az M4 legvadabb verziója még gyorsabb lehessen. A rendszer az égéstér hőmérsékletének akár 25 százalékos csökkentése érdekében 10 bar nyomáson finom vízpermetet adagol, amely csökkenti a motor kopogását, valamint lehetővé teszi, hogy a gyújtás pillanata közelebb kerüljön az optimálishoz.

Ennek következtében az égési folyamat hatékonysága fokozódik, miközben az égési hőmérsékletet is csökkenti a rendszer. Ez pedig – mondanunk sem kell – nagyobb teljesítményt és nyomatékot szavatol, a motor csúcsteljesítményi pontján akár 8 százalékot. Mindez egyébként 500 lóerőt és 600 Nm-es csúcsnyomatékot jelent, aminek köszönhetően az M4 GTS 3,8 másodperc alatt képes álló helyzetből elérni a 100 km/h-s sebességet, és meg sem áll egészen 308 km/h-ig. Ha az összes részletre kíváncsiak az autóval kapcsolatban, ide kattintva érhetik el a korábbi bemutatónkat. A látványos képsorok, a magával ragadó zene és Bruce Lee bölcs szavai a vízről ezen információk tudatában talán még inkább elragadóak – érdemes végignézni a cikkben is megtalálható reklámot.