Nyilván a Toyotánál is régóta tudják, hogy az emberek és a média a legkonzervatívabb, legvisszafogottabb márkák között tartja számon őket, lényegében az egyik legvérszegényebb gyártóként. Noha a Subaruval közösen kifejlesztett hátsókerekes élményautó, a GT-86 100 %-ban örömszerzés céljából született, sokakhoz még nem jutott el a hír: már (pontosabban újra) igenis létezik izgalmas Toyota. A gyártó ezúttal videón mutatja be, miféle élvezeteket képes nyújtani az autó.
"Teljes gázzal - szenvedéllyel vezetni" - áll a Toyota filmjének címében. A japánok bevetnek amit csak tudnak, hogy a világ minden szegletébe eljusson a hátsókerekes élménygyáros híre, épp ezért olyan videót készítettek, amely egyértelművé teszi, hogy mire született a GT-86. Adrenailnpumpának, élmények és élvezetek tárházának, élvezhető, közvetlen masinának.
Persze ezt egy egyszerű sajtóközleményben is megoszthatta volna a Toyota, azonban messze hatásosabb egy driftelő, prüszkölő sportautó élettel teli mozdulatainak a látványa, mint a hangzatos szavak egymásutánja.
A végeredmény pedig kétségkívül jól sikerült, a képkockák valóban kiválóan visszaadják azt az életérzést, amelyet a rövidesen hazánkban is beárazásra kerülő, remélhetőleg 10 millió forintnál 'olcsóbb' hátsókerekes Toyota nyújt. A szívómotorból előcsalogatott 200 tagú ménes, a boxermotor duruzsolása, s a füstölő gumik láttán nem csoda, ha sokan megkívánják a verenypályán is nehezen zavarba hozható, alig 1,2 tonnás 2+2 üléses GT-86-ot.
A dinamizmus ott van minden porcikájában, ereiben illatos benzin csörgedez. Igen, pontosan ezt vártuk, amikor még annak idején a japánok bejelentették, hogy egy ízig-végig élményautó fejlesztésébe kezdenek. Szó se róla, többet kellett rá várnunk, mint azt az elején az ígéretekből sejteni lehetett, ám a várakozás minden percét megérte. Már mi is számoljuk vissza a napokat a tesztautó megkaparintásáig.