Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Az Autó Pult szerkesztői sem panaszkodhatnak, hiszen a budapesti hétvége a brutálisan erős Nissan Juke-R bűvöletében telik, azonban a nemzetközi szaksajtót egy pillanatra minden más ellenében elvakította egy tesztalany felbukkanása.

A „Szelek Istene” ugyanis jó eséllyel az utolsó igazán eget rengető, velőt rázó, keményvonalas szuperautó, ami még a drákói szigorúságú szabályozásokon innen megépülhetett, s mindennek gyümölcsébe elsőként a brit Evo magazin munkatársainak volt alkalma beleharapni.

A felelősség súlyát persze jelzi, hogy az alig 40 példányos sorozat minden egyes tagja alsó hangon nettó 262 millió forintot kóstál, miközben az AMG hatliteres, ikerturbós, V12 monstrumának 730 tagú ménese gyötri az abroncsokat, igyekezvén kifacsarni a kormányt a vezető kezéből. A tesztelőnek ettől függetlenül az adrenalinfröccs mellett is van lélekjelenléte információkat megosztani velünk, miközben a Pagani Huayra azért régi Csepel kerékpárokat megbotránkoztató nyikorgásokat is produkál.

Igaz, a felvétel ez esetben inkább az objektív szemléletet helyezi előtérbe - amit általában magunk is támogatunk -, de egy ilyen egyedi szuperautó esetében inkább a Top Gear stábjának hatásvadász módon áhítatos videói lehetnek majd igazán szórakoztatóak, s e tekintetben érdekesség, hogy nekik egyidejűleg két változatot is volt lehetőségük megkaparintani.