Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Már korábban is cikkeztünk arról, hogy a Volkswagen óriásának szinte nincs is terve a spanyol Seat leányvállalattal, melyet látszólag csupán a konkurencia legyőzése végett olvasztottak a tégelybe. Mindezt persze a konszern vezetősége is elismeri, akik mindeddig talán erőforrásaik hiányában, vagy éppen egyéb hódító teendőik árnyékában nem szenteltek kiemelt figyelmet a perifériára húzódott márkának.

Tervek mindig vannak, aztán a levedlett típusok átnevezésével valahogy rendre elmarad a szívünk meghódítása

Pedig a konzervatív stílust képviselő társak mellett a mediterrán virtusnak köszönhetően bizony lenne potenciál a Seatban, mely a mellékágon bizony lehetőséget biztosíthatna a szárnypróbálgatásokra, az új irányzatokkal, formákkal való kísérletezésre.

Egy márka, ami lehetővé tenné a játékot, az útkeresést, mégis a perifériára szorul

Nos, a Moszkvai Autószalonon tett nyilatkozatok alapján végre meghatározásra kerültek a célkitűzések, amik az orosz piac érzelmeire hatva 2014-re mintegy 20.000 példányra növelnék a nem csak hőmérsékletében hideg ország eladásait. Minderről a helyi vezérigazgató, Marcus Osegowitsch beszélt, aki leszögezte, hogy egy valóban emocionális irányzat bizony sokat lendíthetne a márka szekerén.

Vajon mi hathat az orosz piac érzelmeire?

Az már csak zárójelesen említendő meg, hogy a valóban érzelmes olasz, vagy éppen spanyol szívek meghódításának feladata némileg nagyvonalúbb terv volna, így meglehet, hogy a mézesmadzag nem vezet máshoz, minthogy az orosz piac kínálata a fekete és szürke fényezéseken túl melegebb színekkel is gazdagodik.