Korábban már szóltunk néhány szót arról, hogy rossz autó nem is létezik, hiszen egy tárgy nem az objektív jellemzőitől szegődik valódi társunkul, hanem attól, ahogy azt élettel töltjük meg. A furcsa pedig az, hogy az igazán értékes autókat a média a lehető legritkábban világítja meg ebből a szemszögből, mivel egyrészt jellemzően nincs is lehetőség ráhangolódni az autó valódi lényére, másrészt a luxus, a sebesség, a csúcstechnika, vagy éppen az átlagemberek számára letaglózó ár gyakorta tereli el a figyelmet azokról a momentumokról, amik pedig valóban számítanának.
Éppen ezért különc az a kis reklámfilm, amire a napokban bukkantunk, hiszen a rövidke felvétel a Porschék esetében kissé szokatlan végén ragadja meg a szálat. Noha a német gyártó marketingesei is rendszerint vérprofik, sőt, a múzeum kapcsán pedzegetett alkotásaik gyakorta még a reklámértéktől eltekintve, önmagukban is szórakoztatóak, ez esetben mégis az Észak-Amerikai képviselet által kiírt „My Daily Magic” elnevezésű verseny külsős győztesével állunk szemben.