A megszokott receptre alapozva, még a BMW M6 bemutatója előtt leplezi le az Alpina a saját, gyors 6-os átiratát. A B6 biturbó V8-assal, bőséges teljesítménnyel, ám a szokásos kiváló hétköznapi használhatósággal érkezik. A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó B6 minden szemlélőre, így ránk is mély benyomást tett.
Az Alpina mindig is a saját útját járta, ha BMW nemesítésről volt szó: inkább a luxus, mint a kompromisszummentes sportosság receptje szerint építette új modellekké a kiindulási alapot. A rövidesen bemutatkozó B6 Bi-Turbo Cabrio is tökéletesen beleillik ebbe a sorba, remek kompromisszumot nyújtva a gyorsaság és a nyugodt kabriózás szerelmeseinek.
A motorházban a 4,4 literes, V8-as benzinmotor saját fejlesztésű, két turbóval feltöltött verzióját találjuk majd, amely a B5-höz hasonlóan 507 Hangulata könnyen elvarázsol bárkitlóerőt szorít ki magából 5500-as fordulaton, 3000 és 4750 1/min között még tekintélyesebb, 700 Nm nyomatékkal körítve. Így a leendő vásárlók a jelenlegi BMW 6-os csúcsmodellhez (650i) képest további 100 lóerőt és 100 Nm nyomatékot nyerhetnek, ezzel akár igény szerint 4,8 másodperc alatt gyorsulva álló helyzetből 100 km/h-s sebességre, esetleg akár 311 km/h-val száguldva, vagy éppen nyugodtan, 10,9 liter üzemanyagból 100 kilométert eljárva.