Örök kérdés a benzingőzzel megfertőzött adrenalinőrültek világában, hogy a két kerék vagy a négy a gyorsabb? Nos, a BMW úgy határozott, eldönti a régóta feszengő kérdést és saját garázsából egy ágaskodó motorkerékpárt és egy igazi aszfaltszaggató autót vett elő, hogy versenypályán eressze egymásnak a két illusztris gépezetet.
A kék sarokban a BMW S 1000 RR két keréken, 198 lóerővel és 197 kg-os tömeggel, a piros sarokban pedig sokak kedvence, a klasszikus Alpinweiß színben pompázó BMW M3, amelynek öblös V8-asa az Akropovic munkája nyomán immáron 442 lóerőt állít hadrendbe az 1623 kg mellé. Két igazi bajor harcos esett egymásnak - lássuk, melyikőjük vihette haza a dicsőség mellett a győztesnek járó trófeát!
Az üldözéses versenyszámban hamar kiderült, ki a legény a gáton, ugyanis az S 1000 RR verhetetlennek bizonyult, az M3 még felpiszkálva sem tudta legyőzni a brutális lóerő/tömeg aránnyal megáldott motorkerékpárt, amely mindössze 15 kör alatt utolérte a pálya másik felétől rajtoló négykerekűt. Ezúttal, igaz, a két kerék győzedelmeskedett, azonban kíváncsiak lennénk, hogy a legendás aszfaltcsíkon, a Nordschleife trükkös kanyarjaiban és nem éppen egyenletes aszfaltján hogyan alakulna a párbaj.