Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Rendszeres Olvasóink már bizonyára tudják, hogy az Autó Pult csapata immáron második alkalommal vesz részt a Porsche Performance Drive raliján, ami idén a moldovai Chisinau városából Pozsonyba tart, ám csak miután a Szlovákia Ring versenypályáján alaposan próbára tette a stuttgartiak sportautóit is.

Ahol Cayenne se jár - galériaÚtitársaink ezúttal egyedileg felkészített Cayenne Diesel S típusú terepjárók, melyek V8-as motorja 382 paripát és bődületes 850 Nm-es nyomatékot állít hadrendbe. Aki azonban a ménest maradéktalanul megdolgoztatja, bizonyosan vesztesen kerül ki a küzdelemből, hiszen az időkvóták teljesítésén túl a feladat a minimális fogyasztásra való törekvés is, így aztán a mezőny leplombált tankokkal indult útjára.

Az első napon rendőri felvezetéssel vonult fel a mezőny. Kulisszatitok: ennek ára itt 20 euró óránként...

Az első két nap is élményekben dús volt, noha a küzdelem elsősorban közúton folyt, vagy legalábbis olyan felületen, amit errefelé műútként emlegetnek. Mindenesetre a második etap végére a magyar különítmény az ukrán delegáció mögött már második volt a rangsorban. Aztán ránk virradt a harmadik nap…

Aztán harmadnapon jött a terep - galéria nyílik

Kezdetben nem is értettük, hogy egy takarékoskodó futam autóin miért is feszülnek terepgumik, de tegnap minden világossá vált. A mezőny ugyanis olyan helyekre merészkedett, ahol Cayenne talán még sohasem járt. A kihívás láttán rutinos Szabó kollégánk ragadta magához a volánt, aki hibátlanul teljesítette az akadályokkal gazdagon tagolt szakaszt, így seregünk most döntetlenben áll a dobogó legfelső fokán. Minden ima segít hát, hogy idén hazánk nyerhesse el a trófeát…