Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Képzeljünk el egy napot, amikor reggel megiszunk egy kávét az Eiffel torony teraszán, hogy aztán belevessük magunkat New York sűrűjébe, míg a délutánt egy velencei andalgással vezetjük le.

A felhőtlen időtöltés után joggal jutna eszünkbe, hogy az unalmas estét egy verseny-, vagy szuperautó volánja mögött lenne célszerű eltölteni, lehetőség szerint egy olyan pályán, amit a köznyelv csak zöld pokolként emleget. Nos, az utolsó ponttól eltekintve Las Vegas megad nekünk minden elvárhatót, de a világ híres importált műtárgyai közül egyelőre hiányzik a Nürburgring-Nordschleife egyébiránt veszteséget termelő aszfaltcsíkja.

Sokan élnek-halnak ezekért a kanyarokért

Burton Smith, a Speedway Motors vezérigazgatójának nyilatkozata szerint pedig hamarosan az újabb trófea is beköltözik a Nevada-sivatagba, hiszen egy vállalkozó 8000 hektárnyi területre szerzett opciót, ahol végül felépülhet a domborzati viszonyaiban is változatos pálya. A megvalósíthatósági tanulmányon már német mérnökök dolgoznak, akiknek a rendelkezésre álló hatalmas tőke birtokában bizonyára csak a száraz pokol „zöldesítése” okozhat majd különösebb problémát.

Az objektum elkészültével pedig nem csak az amerikai gyártók spórolhatnak majd utazási és szállítási költségeiken, de földi halandók is próbára tehetik krómozott felniken eltunyult szuperautóik képességeit.

Niki Lauda életrajzi filmje miatt nem mehettünk fel a pályára - reméljük, a felvételek kárpótolnak

Önöknek mi hiányozna még a tökéletes naphoz? Esetleg még egy kis síelés jól esne, nem igaz?