A Hyundai genfi standján a legnagyobb újdonság kétségtelenül a vadonatúj Tucson crossover, ami a sikeres ix35-öt váltja le, de azért más meglepetéssel is készültek a koreaiak. Például a ráncfelvarrott i30-cal, i40-nel és ix20-szal. Előbbi kettőről korábban már részletesen beszámoltunk, de az ix20-ról eddig nem esett szó.
A gyártó legkisebb egyterű modellje felvette a Hyundai aktuális márkaarculatát, így mind a hűtőrácsa, mind pedig az első-hátsó lámpateste alaposan átalakult – a hátsó fényforrások például LED-es technikát kaptak, legalábbis a magasabb felszereltségek esetében. A 16 és 17 colos könnyűfém kerekek szintén most kerültek be a kínálatba. Belül a legfontosabb újdonság az új multimédiás rendszer, iPod csatlakozással és saját tárhellyel – utóbbit nem vitték túlzásba a gyáriak, a mai világban az 1 gigabyte kissé kevésnek tűnik. Az utastér két friss belső színben is elérhető (fekete és kéttónusú bézs) szövet kárpitozás esetén.
A hajtásláncok terén nagyjából változatlan a helyzet, de a hatfokozatú automataváltó debütálása nagy lépés volt – utóbbi kizárólag a nagyobbik benzinmotorhoz kérhető, a régi négyfokozatú helyett. Benzinfronton a vásárlók ugyanúgy egy 1,4 literes 90 lóerős és egy 1,6 literes 125 lovas szívómotor közül választhatnak, akárcsak eddig (137 illetve 156 Nm), míg a dízelpalettát szintén 2 egység uralja, de 2-2 teljesítményszintben. Az 1,4 literes 77 és 90 lóerővel (240-240 Nm), az 1,6 literes pedig 115 és 128 lóerővel (260-260 Nm) rendelhető, de minden esetben csakis hatfokozatú kézi váltó viheti át az erőt az első kerekekhez – kár, hogy a dízelekhez nincs automata. Az új ix20 vélhetően rövidesen hazánkban is felüti a fejét, hiszen a kis facelift okán nagy átállásra nincs szükség a gyártósorokon...