Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Talán nincs is hölgyek között olyan, aki legalább egyszer ne fantáziált volna arról, ahogy fotósok gyűrűjében, a szőke herceg oldalán vonul végig a vörös szőnyegen. Az első benyomás persze ekkor is kiemelkedő fontossággal bír, miközben a fehér lovak kora már lejárt, így nem árthat, ha szállítóeszközeink megválogatása során inkább a feltűnést sem kerülő autók oldalán nézünk körül.

A fehér lovak (és a szőke hercegek) kora lejárt, így születhetett meg a Flavia Red Carpet

Ha már négykerekű, akkor érdemes a mindig érzelmes és a formatervezésben tagadhatatlan érdemeket szerzett olaszok felé kacsintani, akik ráadásul most kizárólag a célnak megfelelő felszereltséggel látták el a Lancia Flaviát. A Velencei Filmfesztivál főszponzora nem szerénykedett, amikor frissített bőrkárpitjaival gazdagon tarkította a kabrió utasterét, melynek legfeljebb a hátsó üléseit nehéz méltóságteljes mozdulatokkal elhagyni.

Csillogásra termett

Mindezek fényében nem csoda hát, hogy a Flavia Red Carpet a cég saját bevallása szerint is csupán az első olyan nyitott tetejű autó, ami kifejezetten prezentációs célokat szolgál a rendezvényen. A típus a kiemelt európai piacokon egyébként az egyedi kiadástól eltekintve kizárólag egyetlen felszereltséggel, s 2,4 literes, 170 lóerős benzinmotorral, valamint hatfokozatú automataváltóval társítható.

Tárva-nyitva - nyugatabbra szabad a tánc, de hazánkba csak szürkeimportban érkezhet a Flavia

A 10,8 másodperces gyorsulási adat, a 9,4 literes átlagfogyasztás, s a márkához a megbízhatóság kapcsán társítható félelemérzet mellett persze már nem is olyan meglepő, hogy a nagyságrendileg 11,2 millió forintot kóstáló modell hazánkban nem is került bevezetésre.