Míg a BMW Frankfurti Autószalonon mutatott jelenlétét leginkább az új 1-es sorozat, a BMW M5 és az i3 és i8 modellek övezik, a nagy felhajtás hátterében még maradt energia a sportos vonal továbbvitelére is, így utólagos erősítéssel és különösen sportos 1-essel is jelentkezik a márka a német nagyszemlén.
Az egyelőre tanulmány formájában bemutatkozó Performance 1-esen az M-divízió dolgozott: az új első és hátsó lökhárítókkal és küszöbborításokkal sportosabbra formálták a helyenként kissé nehézkes formavilágú modell külsejét, amelyhez a korábbi modellekből érkező kiegészítők átszabott verzióját is párosították.
Ennek megfelelően belül is az alupedálokat, az Alcantara kormányt, a szénszálas váltókart és – feltehetően – az utólagos szénszálas-Alcantara kagylóülést találjuk. Emellé feszesebbre hangolt futómű, komolyabb fékrendszer és új 19 colos könnyűfém felnik teszik teljessé az átalakítást. Amennyiben a közönségnek megtetszenek a módosítások, szinte biztos, hogy bekerülnek majd a modellhez utólag rendelhető kiegészítők közé.
Nem feledkezett meg a gyártó a jelenlegi BMW-tulajdonosokról sem: a kifutó 135i kupé és kabrió, valamint a 335i összes verziójához kínál teljesítménycsomagot, amely az erőforrás teljesítményét növeli meg 20 lóerővel, összesen 326 tagú ménest létrehozva, 430 (kézi váltó esetén) és 450 (automatánál) Nm nyomaték társaságában. A csomag második lépcsőjében a versenypályás használatra is gondoltak a kiegészítő alumínium hűtővel.
Még mindig nincs vége: hogy a legsportosabb modelleket is lehet fokozni, azt az M Performance Line szemlélteti. A kiegészítők bemutatkozóján az X5/X6 M modellekhez jelentkeznek apróbb ínyencfalatokkal.