A Kia ma bemutatta új logóját és szlogenjét, amelyek már a márka átfogó és teljes körű átalakulását vetítik előre. Az új logó bevezetése a Kia határozott ambícióinak és elkötelezettségének jele, hiszen a vállalat célja, hogy vezető pozíciót érjen el a jövő mobilitás- szolgáltatói piacán, szinte valamennyi tevékenységi ágazatának újragondolásával, megerősítésével.

A logó a Kia új céljainak szimbóluma, megtestesítve azokat az értékeket és élményeket, amelyeket a márka vásárlóinak kínál majdani termékein és szolgáltatásain keresztül. Ezeket az ígéreteket a márkanév kézírás szerű, kötött írásmódja vizuálisan is megerősíti. Az embléma három betűjének ritmusa a Kia inspiráció iránti elkötelezettségének szimbóluma, szimmetriája pedig a magabiztosság és az elkötelezettség jele. Az emelkedő vonalak a márka saját magával szembeni, folyamatosan növekvő elvárásait jelképezik, valamint azt a törekvést, hogy egyre magasabb minőségben szolgálja ki vásárlóit a jövőben is - írja a Kia sajtóanyaga.

Alaposan modernizálták a logót

"A Kia új logója a márka eltökéltségét szimbolizálja. A Kia az elkövetkező változások, és az ezzel járó innovációk vezető szereplője kíván lenni." - mondta Ho Sung Song, a Kia elnöke és ügyvezetője. "Az autóipar gyors átalakuláson megy keresztül, és a Kia proaktívan igazodik ehhez az új helyzethez. Új logónk arra is utal, hogy figyelünk ügyfeleink mobilitási szokásainak és igényeinek változásaira. Munkatársaink felkészültek, és készen állnak a gyors iparági változások jelentette kihívásokra."

Az új logó bemutatóját rekordmennyiségű drón tűzijáték tette még látványosabbá a koreai Incheon felett: a show részeként 303 fényrakéta-drón öltött látványos alakzatot. Ez a mutatvány önmagában is Guinness értékű: egy helyen ennyi tűzijátékozó drón még nem tartózkodott. Íme:

Új logója mellett a Kia friss márkaszlogent is hirdetett: ‘Movement that inspires’, avagy inspiráló előrelépés. Emögött egy új stratégia rejlik, amelyet január 15-én jelent be a márka, nyilván kiemelkedő szeletet szánva benne az elektromos autózásnak.

Az új Kia logó bemutatója a ‘Plan S’, a márka közelmúltban ismertetett, hosszútávú üzleti stratégiai tervének fontos lépése. A Plan S értelmében a Kia vezető szerepre törekszik a világ átalakuló autópiacán, stratégiájának alapeleme az elektromos járművek népszerűsítése, a személyre szabható mobilitási szolgáltatások körének szélesítése, valamint a vásárlók és a helyi piacok szükségleteinek és ízléseinek kielégítése.