A Peugeot a 2010-es évre modernizálja a 207-es motorkínálatát, így a ferdehátú, és az SW új dízelmotoros hajtásláncot kap.
Az új 1,6 literes HDi motor a jelenlegi 109 lóerős verziót váltja, maximális teljesítménye pedig három lóerővel emelkedik. Ennél sokkal jelentősebben, 30 Nm-rel (270-re) emelkedik a legnagyobb nyomaték, sőt az overboost funkciónak köszönhetően átmenetileg 285 Newtonméter teljesítésére is képes az öngyulladós erőforrás. A hírek szerint az új motor elődjétől 50 százalékban eltér, vagyis igazán komoly változtatásokat eszközöltek rajta a mérnökök.
Az eddig ötfokozatú kézi váltó hatgangosra cserélése azonban várhatóan még többet dob majd a hajtáslánc teljesítményén, hiszen ezáltal dinamikusabb és takarékosabb is lehet a 207. Előbbi 10 másodperc körüli 0-100-as gyorsulást és 193 km/h-s végsebességet, utóbbi pedig 4,5 literes átlagfogyasztást jelent – igaz ez modellváltozatonként némileg különbözni fog majd.
Az árakról egyelőre nincs pontos információ, ám vélhetően az elődhöz képest nem változik jelentős mértékben az új motor és váltó kombináció ára, így 4,1 millió forint körüli alapárra számíthatunk (207 5a. Premium). Később várhatóan a márka más modelljeiben is bemutatkozik az erősebb HDi.