Miközben az új LC-vel, LS-sel vagy UX-szel a Lexus formailag még radikálisabb irányokba tör, meglévő modelljeit, például az NX-et, majd most az RC-t jóformán láthatatlanul frissíti. Ha vizuálisan első ránézésre nem is feltétlenül egyértelmű, azért sok tekintetben megváltozott a közel ötéves prémium kupé.
A legjobb helyről – az LC-től – érkezett a modellfrissítés ihlete: a luxuskupé nappali menetfényeit kapta meg az RC is, amelyek némileg átalakított lámpatestekben kaptak helyet. Megváltozott a hűtőrács mintázata is, de természetesen a színek, a kerekek és a belső kárpitok választéka is módosult. Mindezt az új, eltérő légterelőkkel és beömlőkkel rendelkező lökhárító teszi teljessé.
Új színek és anyagok - galériaBelül analóg órát és új műanyagokat kapunk a középkonzolon, de megváltozott a könyöklők és a térdtámasz kialakítása is. A hétféle belső kombináció a személyre szabhatóságot igyekszik fokozni. A motortérben marad a 300h hajtáslánc kiindulásként 223 lóerős rendszerteljesítménnyel, nagyjából várhatóan 15 és 20 millió forint közötti árral, míg megmarad az RC F csúcsverzió is: a 477 lóerős V8-as kivitelt 27,5 milliótól lehet majd elhozni, igaz, ebből várhatóan csak az év végén mutatkozik be a frissített kivitel. Ha már sportosság: az alapmodell feszesebb futóművet és új lengéscsillapítást kap, amivel még dinamikusabb közlekedésre lehet majd bírni.
A nagyközönség előtt elsőként az októberi Párizsi Autószalonon mutatkozik be a ráncfelvarrott kupé, az első példányok pedig legkésőbb a jövő év elején érkeznek majd a kereskedésekbe.



