Noha 2022-ben járunk, a 4K… sőt, 8K korszakban még mindig előfordul, hogy csekély felbontású videót kapunk: így történt ez most is, ám a rossz minőség nem cél nélküli. A kínai tulajdonban lévő MG így próbál ködös ízelítőt nyújtani Cyberster néven emlegetett tavalyi újdonsága nyomán. Az elektromos hajtású sportmodell az MX-5 babérjaira törne, ráadásul hamarosan gyártáskész is lehet.
A keleti kézbe került brit márka a ’60-as évek angol sportmodelljeinek korszakát próbálja megidézni. A 2021-es tanulmány bemutatása óta számos változás történt, például elhagyták a speedster jelleget a praktikusabb vászontető kedvéért, amely elektromos mozgatással nyitható és csukható. A speciális ajtónyitás úgy tűnik marad, ahogy a nemmindennapos kormányforma is.
Józanabb és praktikusabb a széria változat
Persze a koncepcióból szériává érés szokásos lépései sem maradtak el, azaz nagyobb hasmagasság, valamint kevésbé peres gumik szerepelnek az érettebb verzión. Ugyanígy a fényszórók is egyszerűbbek lettek, valamint a hűtőmaszk is kicsit hagyományosabb formát ölt.
Az SAIC tulajdonában álló márka szerint a sportos kis kabrió 3 szekundum körüli 0-100-as sprintet tud majd, miközben hatótávra szinte hihetetlennek tűnő 800 km-es adatot adtak meg. Az újdonság dedikáltan elektromos padlólemezre épült és a gyártó ígérete szerint 2023-ban már kapható is lesz, amikor is 100 éves évfordulóját ünnepli a márka.
Egyelőre kevés konkurenciája van a kis tetőnélküli MG-nek, hiszen a nagyon hasonló felépítésű Mazda MX-5 esetében még a következő generáció is belsőégésű motort kap, miközben a Tesla Roadster utóda szignifikánsan drágább lesz.