Időről időre nem árt frissülni, ami az autóipari szereplők esetében a modellváltások és új típusok bemutatása mellett az arculati megújulást is jelenti. Ezt a hullámot meglovagolván indítja az új korszakát a Peugeot, immáron a Stellantis óriáskonszern keretein belül. Az oroszlános márka emblémája teljesen átalakul, s igyekszik múltidéző, mégis modern megjelenéssel képviselni a Peugeot szellemiségét.

A Peugeot bemutatta új logóját: egy jellegzetes oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot. A márkának 1850 óta mindezidáig 10 logója volt, amelyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja, ezért el sem tudnánk már képzelni a franciák modelljeit az állat szimbólumának megjelenése nélkül.

A friss logóterv a tizenegyedik változat, amely a Peugeot szerint minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb. Az új embléma megalkotója a Peugeot Design Lab, azaz a PEUGEOT Global Brand Design központi csapata volt, nekik köszönhetjük a múltidéző, mégis modernnek ható és karakteres jelvényt.

Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát és annak örök értékeit hordozza. Az új, pajzs alakú címer rendeltetése a márka által kiadott közlemény szerint: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő. A jelenlegi logó 2010 óta használatos, így akár időszerűnek is nevezhetjük a megújulását.

A logó ráadásul egy programhoz is tartozik, méghozzá a PSA-n belüli, illetve a nagyobb, Stellantis család viszonylatában a pozicionálási tervhez – az oroszlános márka ezzel is igyekszik mutatni, hogy az FCA (Fiat Chrysler Automobiles) és a PSA (Peugeot S.A.) által fele-fele arányban alapított Stellantis konszernen belül és az autópiacon is feljebb kíván lépni. Az új logó mellé pedig a modellkínálat is frissül: 2021 elején az új 308 érkezésével indul a gyártó számára az esztendő, ráadásul a további, érkező újdonságok mellett a Peugeot arculata olyannyira megújul, hogy friss honlappal várják a vevőket, érdeklődőket, miközben a változások szépen lassan a kereskedésekbe is begyűrűznek.