A Jaguar F-Pace SVR esedékes frissítésével további newtonméterek érkeznek az eddig sem gyengeségéről híres modellbe. Az ötliteres kompresszoros V8-as kereken 700 Nm-re lesz képes (eddig 680-at tudott), miközben a legnagyobb teljesítménye továbbra is 550 lóerő marad. A legjobb hír nem is ez, hanem a tény, hogy továbbra is tervez a V8-as erőforrással a márka.

Az autó maximális sebessége 286 km/h-ra emelkedik a korábbi 283 km/h-s értékről, és 3 tizeddel javul a klasszikus sprint 4,3 másodperces értéke is – ez utóbbi nem csupán az izmosabb erőforrás, hanem a Dynamic Launch névre hallgató rajtautomatika eredménye is.

Minimális külső változások mellett vált nyomatékosabbá

További jó hír, hogy a britek fejlesztettek a kormányzáson (eredmény: élénkebb ívmeneti reakciók), a fékeken (új fékbetétet építenek be, valamint rövidebb pedálutat kapunk az Integrated Power Booster fedőnevű megoldásnak köszönhetően), továbbá az adaptív lengéscsillapítást is finomabbra hangolták – legalábbis alacsonyabb sebességnél.

A minimális külső változásoknak jobbára technikai szerepe van: a karcsúbb fényszórók és a légbeömlők új burkolata fokozza a hajtáslánc és a fékek hűtését is. Az utastérben megnövelték a képernyő átmérőjét (10-ről 11,4 hüvelykre); a fedélzeti rendszer immár távolról is frissíthető, és lecserélték a nyolcfokozatú automataváltó előválasztó karját is.

Nagyobb központi kijelzőt és másik előválasztókart kap a megújult F-Pace SVR

A kormánykerék váltófüleit ezentúl cink ötvözetből készítik, mindemellett a 12,4 colos digitális műszerfal érintetlen maradt. Az árakról egyelőre nem esett szó, de naivitás lenne a jelenlegi árszínvonal csökkenését várni.