A Porsche még mindig extrém, téli környezetben teszteli a legendás 911-es következő generációjának kabrió változatát, melynek debütálása az év vége környékén várható (természetesen valamelyik nagy autószalon keretein belül), forgalmazása azonban feltehetőleg csak a 2011-es évben indul.
Lényegesen hosszabb lesz a tengelytávA korábbi bejelentések tükrében annyi viszont biztosnak tűnik az autóval kapcsolatban, hogy a gyártó legújabb üdvöskéje állítható hátsó szárnyat és LED-es nappali fényt kap. Wolfgang Dürheimer, a Porsche kutatásért és fejlesztésért felelős részlegének igazgatója elmondta, hogy a nagy hagyományokkal rendelkező 911 legfrissebb szériája versenyképesebb, szexisebb és különlegesebb lesz, mint valaha. Hozzátette, hogy a jármű külső formavilága ezúttal tényleg sok változáson esik át, ám a régóta érvényben lévő 911-es stílusbeli elemek bizonyosan felfedezhetőek lesznek majd az újdonságon is. A legjelentősebb módosítások az orr-részt, és a far kialakítását érintik, hiszen a legfrissebb 911-nek már meg kell felelnie az új európai gyalogosvédelmi normáknak; ezen kívül pedig az aerodinamika is tartogat még magában fejlesztési potenciált. Az autó tehát hosszabb lesz elődjénél – lényegesen megnövelt tengelytáv mellett-, és az oldalsó visszapillantó tükrök is új helyet kapnak, azok így már nem az ablakokhoz, hanem az ajtókra lesznek rögzítve. A jármű a súlycsökkentés érdekében szénszálas anyagokból is építkezik majd, a várakozások alapján pedig állítható első és hátsó légterelőkre is lehet számítani. A négykerekű többi részét illetően Dürheimer úr csak úgy nyilatkozott, hogy: „a felszín alatt viszont bármi elképzelhető”.
Egyelőre túl korai lenne a motorpaletta összetételéről találgatni, ám annyi sejthető, hogy a már jól ismert hathengeres benzines – természetesen „boxer” felépítésű – egységek lesznek társíthatóak az új 911-hez, még ha egy kis átalakítást kell is végezni rajtuk a nagyobb teljesítmény, illetve az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás és fogyasztás végett. A váltók terén is csak (erős) elképzeléseink vannak: több mint valószínű, hogy a leendő tulajdonosok hatsebességes kézi, illetve hétfokozatú PDK duplakuplungos automataváltóval rendelhetik majd legújabb kedvencüket.