Valószínűleg a Ferrari felsővezetésének rémálmaiban egyre gyakrabban fordulnak meg belső informátorok és lesifotósok, ugyanis legújabb autójuk, az 599 GTO párizsi bemutatásáig még öt hónap van, de ominózus emberek már szinte mindent kiteregettek, illetve kiderítettek a modellről - immár álca nélküli fényképeken is láthatjuk a típust.
Így többek között már azt is tudjuk, hogy a külsőre is az 599XX-re hajazó modell könnyítésére nagy hangsúlyt fektettek a mérnökök, így az több helyen szénszálas műanyag elemeket, erősen kikönnyített belső teret, és különösen könnyű felniket kap majd. Az 599 GTO további különlegessége, hogy az 1984-ben megjelent 288 GTO után utcai autóként elsőként viseli a megtisztelő utónevet.

És nem véletlenül: a súlycsökkentésnek hála, az 599 GTB Fiorano-hoz képest 60 kilogrammnak mondhatunk búcsút, vagyis a jármű össztömege 1650 kilogramm alá csökken, emellett pedig az 599XX fékjeit és szélvészgyors váltóját is megkaphatja a modell. Továbbá a hatliteres, tizenkét hengeres motor teljesítménye is növekszik. Ezzel a 650 lóerős teljesítmény és 620 Nm-es nyomaték leadására képes motor képességeiben szinte megegyezik a legextrémebb utcai Ferrariban, az Enzóban található erőforrással.
A fogyó-, és teljesítménykúra eredményeképp az 599-es mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége pedig megközelíti majd a 340 km/h-t. Menetteljesítményeinél már csak a modell ára lesz szélsőségesebb: az 500 darabos limitált példányszámban gyártott modell nettó alapára 250 ezer font, azaz hozzávetőlegesen 75 millió forint magasságában alakul majd.
A legfrissebb adatokkal és fényképekkel a leleplezés helyszínéről, a Párizsi Autószalonról az Autó Pult csapata szeptember végén élőben jelentkezik majd.
