Befutott a BMW X5 M Competition és az X6 M Competition modellpáros első különkiadása. A kétszer 250 darab First Edition talán legfeltűnőbb ismertetőjele a BMW Individual Dark Silver fényezés lehet: kizárólag a különkiadásokra kerülhet a különleges, matt árnyalat. A színskála egyébként két tagból áll: a másik opciót az Individual Frozen Marina Bay Blue jelenti.

Az attraktív fényezés természetesen csak egy tényező az esztétikumban, a másik meghatározó alkatrész a keréktárcsa. A First Editionhöz Jet Black árnyalatú, csillagküllős M-es felniket adnak, a magasfényű fedőréteg a különkiadás sajátja. Tartsuk észben, hogy az eltérő gumiabroncsok az eltérő tárcsaméretnek is köszönhetők: elöl 21 colos, hátul 22 hüvelykes átmérőjűek a kerekek.

A szürkés fényezés teljesen egyedi, de a kék árnyalat sem kerülhet sok modellre

Szénszál-erősítésű műanyag (vagyis CFRP) kiegészítőkből sincs hiány: M Carbon tükörházak, az X6 esetében M Carbon légterelő szárny, illetve M Carbon motortér-borítás jár a különkiadáshoz.

Az utastérben szintén Individual a kárpitozás. Egészen pontosan teljes Merino bőrözés teremti meg az alaphangulatot, amit az Individual felületfényezés, az M-es ülések (a fekete Alcantarán Sakhir Orange kontrasztvarrással), továbbá a szintén Alcantarából készült Midnight Blue árnyalatú tetőkárpit fokoz tovább. Szénszál mintázatú dekorcsíkok teszik fel a pontot az i-re, ráadásul a ’First Edition 1/250’ felirat gravírozással kerül a plakettekre – még mielőtt a leheletvékony fedőlakkot felhordanák a felületre.

A magas vételárért cserébe igazán finom anyagok kerülnek a beltérbe

A SAV és SAC kategóriás autók közös jellemzője egyébként a 625 lóerős teljesítményt két turbó segítségével elérő V8-as benzinmotor, az M-specifikus futómű és az M xDrive összkerékhajtás. Mindkét modell a tengerentúlon, a BMW spartanburgi telephelyén készül, így Európába is az Egyesült Államokból szállítják át a különleges példányokat.