Az Alfa Romeónak az új Giulia leleplezése óta folyamatosan nagyon drukkolunk a piaci sikerek érdekében, hiszen mióta az olaszok tiszta lappal vágtak új modelljeiknek megtervezésébe, nem csak gyönyörű, de egyben felettébb izgalmasan vezethető négykerekűeket produkáltak. A Giulia kategóriájában a legjobban vezethető szedán, a Stelvio pedig a legizgalmasabb SUV.
És szerencsére érkezik a folytatás! A divatnak megfelelően további gólyalábra helyezett modellek jöhetnek: az aktuális hírek értelmében például a Stelvióból kiindulva nem csak felfelé, hanem lefelé is bővíteni fog az Alfa, vagyis egy olyan kompakt crossovert dobnak piacra néhány éven belül az olaszok, ami az Audi Q3-at, a BMW X1/X2 párost, a Mercedes-Benz GLA-t, a Range Evoque-ot, a Volo XC40-et, vagy a Jaguar E-Pace-t veszi célkeresztbe.
Az Alfa Romeo összes új modellje igazán kívánatos; csak így tovább!
És már most borítékolhatjuk, hogy az Alfa az összesnél izgalmasabb lesz, hiszen a pletykák szerint a Giulia/Stelvio igényes, hátsókerékhajtás-alapú (Giorgo nevű) padlólemezének rövidített változatára fog épülni az olaszok leendő büszkesége, miközben minden konkurens fronthajtás-alapú.
Az Alfának muszáj eladást növelnie és minél több profitot termelnie sorsának bebiztosításához, így logikus, hogy első ízben inkább a crossover modellekre koncentrál a gyártó. Az értékesítési cél különben 2022-re évi 400 ezer autó eladása lenne. Azt egyelőre csak halkan merjük kijelenteni, hogy állítólag a következő ‘baby-SUV’ rövidített Giorgio padlólemeze biztosíthatja a következő kompakt Giulietta alapjait is, ami azt jelentené, hogy az Alfa kompaktja lehetne a szegmens egyetlen hátsókerekes modellje, miután az 1-es BMW a jövő évtől fronthajtásra vált.
Jó úton jár az Alfa Romeo a sikerekhez, amit meg is érdemelnének most az olaszok - galéria
További részleteket nem tudunk, de az Alfa szerintünk fényes jövő előtt áll, ha így folytatja és reméljük, hogy idővel learatják az olaszok a babérokat, mert megérdemelnék.