Nem is olyan régen erősítette meg a Subaru, hogy a katasztrofálisan sikerült tavalyi év és az EU-s elvárásoknak csak mérsékelten megfelelő termékpaletta dacára is marad az európai piacon, sőt, igyekszik padlóig nyomni a gázpedált. Most legnépszerűbb modelljük, a kompakt XV kapott enyhe ráncfelvarrást.
A már nálunk is elérhető modell az új lökhárítókról és hűtőrácsról, valamint két új színről és átalakult könnyűfém felnikről azonosítható be. A hajtásláncok kínálata nem változott: 114 lóerős 1,6-os és 150 lóerős kétliteres szívómotort találunk, kizárólag fokozatmentes automatával és összkerékhajtással, de az izmosabb kivitel esetben 17 lóerős elektromos rásegítést is kapunk. A WLTP szerinti vegyes fogyasztási ciklus így 7,9 és 8,0 l/100 km-re adódik.
Továbbra is szívómotorokkal
Újdonság, hogy immár 180 fokos előretekintő kamera is van a fedélzeten, a tükrök pedig automatikusan záródnak az ajtókkal, tolatáskor pedig lebillennek, ha kell. Már van memóriás vezetőülés, az összkerékhajtás üzemmódválasztója pedig új lehetőségeket is tartogat.
Az évek során sokat fejlődött a beltér
A gyáriak átdolgozták a futóművet, amely sokkal jobb rugózási kényelmet kínál az oldaldőlés csökkentése mellett is, főként az új rugóknak és lengéscsillapítóknak köszönhetően. Emellett sport módban még jobb reakcióknak örvendhetünk.
Jobb futómű és gyorsabb reakciók a gyártó ígérete szerint
A megújult modell alapára 8,79 millió forint, a csúcsverzió pedig 13,15 millióig nyújtózik.