Teljes ráncfelvarrásnak ugyan nem nevezhető, de több tekintetben is megújult a Mazda CX-5. A kompakt SUV főleg digitális tekintetben kínál újdonságokat, de a lemezek alatt is történt apróbb módosítást, amely az amerikai premier után végre Európában is megjelent.

Haladjunk sorban: a megújult központi rendszer gyorsabban reagáló és szebb megjelenítésű 10,25 colos kijelzőt kapott az eddigi hetes egységhez képest. Menet közben megújult fix gombrendszerrel vezérelhetjük majd az egységet, amely támogatja az online kapcsolódást is a MyMazda alkalmazáson keresztül.

Itt kell keresni a változást: 7 helyett 10,25 colos a központi kijelző, emellett szebb és gyorsabb

A mérnökök módosították a gázpedál viselkedését, ezzel összehangolva pedig a motor gázreakcióját élénkebbnek érezhetjük – ugyanígy a hatfokozatú bolygóműves automata is hevesebben reagál a sportosabb parancsokra. Emellett az erőforrások további hangolása minimális széndioxid-kibocsátást eredményezett. A hajtáslánci kínálat változatlan maradt: dízelek nélkül kétliteres, 165 lóerős vagy 2,5 literes, 194 lóerős szívómotorral kell beérnie az ügyfeleknek, akik a kisebb motor esetén kérhetnek hatfokozatú kézi váltót, a nagyobbnál már csak az első- vagy az összkerékhajtás közötti választás marad.

Újdonság a Homura (japán szó, jelentése tűz vagy láng) különkiadás, amely fekete külső és belső színeket és vörös kontrasztszínt, valamint 19 colos kerekeket kínál. Itt is megérkezett a 100th Anniversary ünnepi csomag, amely fehér külső színezést kombinál burgundi vörös belsővel.

Padlógázra jobban ugrik - galéria

Az aktualizálás információink szerint nem érintette az árakat, de a jelenlegi piaci viszonyok között bármikor szembesülhetünk emeléssel bármely gyártónál. Mindenesetre a CX-5 alapváltozata most 9,45 millió forinttól elérhető, az abszolút csúcsmodellért pedig 13,67 milliót kell letenni az asztalra.