Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Alig egy hete számoltunk be a Honda kis szabadidőmodelljének, a HR-V-nek a frissítéséről, ám máris ismertté vált a praktikus és tágas crossover ára. Jó hír, hogy alapáron csupán 50 ezer forinttal lett drágább az autó, vagyis 5,95 millió helyett 6 millió forinttól lehet majd beülni a ráncfelvarrott HR-V belépő Comfort kivitelébe. Az újdonság máris rendelhető.

A második felszereltségi szint felára 900 ezer forint, további 400 ezerért pedig fokozatmentes CVT automataváltó is társítható a 130 lóerős 1,5 literes négyhengeres szívómotorhoz, ami immár teljesíti a legszigorúbb Euro 6d-TEMP normát is, vegyes fogyasztása pedig a kivitel függvényében 6,6-6,8 l/100 km – immár az új, valós körülményeket vizsgáló WLTP norma alapján. A kifutó HR-V átlagfogyasztása különben a korábbi laboratóriumi mérések szerint még csupán 5,2-5,7 l/100 km volt – nyilván nem az autó lett torkosabb, hanem a mérés lett reálisabb, ami örömteli hír, hiszen a vásárlók mostantól valós képet kaphatnak az autók hétköznapi étvágyáról. A megújult HR-V-re visszatérve, az Executive csúcsfelszereltséggel a modell listaáron 7,8 millió forinttól rendelhető, a legdrágább kivitel pedig a CVT váltós Executive 8,2 millióért, szintén az 1,5 literes szívómotorral.

6 millió forinttól vihető haza a megújult Honda HR-V – galéria

Nem olcsó hát a Honda büszkesége, ám a HR-V – a többi Hondához hasonlóan – garantátlan az egyik legjobb értéktartással bír kategóriájában, várható megbízhatósága és tartóssága pedig a jól bevált technológiák és a magas minőség révén szintén az élvonalat képviseli. Egyelőre csak a szívó ‘egyötössel’ rendelhető a HR-V, de rövidesen a jól ismert 120 lóerős 1,6 literes turbódízel is megvásárolható lesz, továbbá a dízellel párhuzamosan újdonságként csatlakozik a palettához a frissítéskor bejelentett 1,5 literes turbós benzines, amivel garantáltan nagyon fogja szedni a lábát a kis crossover. A frissített HR-V-ről korábbi cikkünkben, ide kattintva olvashatnak részletesebben.