Korábban ugyan arról olvashattunk, hogy már a hét első felében bemutatkozik a McLaren Speedtail, ám végül ez nem történt meg. Úgy tűnik azonban, hogy néhányan ezt zokon vették, ugyanis bár a hivatalos leleplezés továbbra sem történt meg, néhány teljesen gyárinak tűnő, ám sajnos nem túl jó minőségű fotó most kikerült az internetre, amelyeken kívül-belül megcsodálhatjuk az új csúcs-McLarent.
A fotók alapján nem véletlenül került bele a ’tail’, azaz farok szócska az autó nevében, hiszen a lehető legjobb aerodinamika érdekében – és ezúttal sokkal inkább a végsebességre, és nem a pályás teljesítményre koncentráltak a mérnökök – elképesztően hosszúra nyújtották a négykerekű farát a gyáriak. Olyannyira fontos volt a légellenállás csökkentése, hogy még a külső visszapillantót is kamerákra cserélték a mérnökök, és a nagy légbeömlők helyett elöl is nagy felületű lemezekkel találkozhatunk – az első felniket takaró elemről nem is beszélve.
Elképesztően hosszú a hátsója - galéria
Az összkép így kifejezetten letisztult lett, de a lágy vonalaknak köszönhetően mégis igazán egyedi és látványos lett az autó – habár szemből több agresszivitásra számítottunk, még ha nem is ez a Speedtail fő profilja. Sokkal inkább a luxusra koncentráltak az angolok a sebesség mellett, ami belül is tetten érhető. A középre tolt vezetőülés és a két szélen található utasülések mellett nagyon finom, de kifejezetten egyszerű megoldásokkal találhatjuk magunkat szembe. A műszerfalat három méretes kijelző uralja, amelyekről mindent le lehet olvasni.
Középen van a vezetülés, felülre kerültek a váltó gombjai - galéria
Ami a képeken igazán érdekesnek tűnik, az autó hátuljáról készült részletfotó, amin egy kis szárny emelkedik ki, méghozzá úgy, hogy meghajlik a lemez az autón. A fotókon kívül más új részlet egyelőre nem derült ki, de azt már korábban elmondták a gyáriak, hogy a végsebesség meghaladja majd a 389 km/h-t, a teljesítmény pedig legalább 100 lóerő lesz, amit egy hibrid rendszerből nyer ki az autó. A 106 példányból nem meglepő módon már az összes elkelt, annak ellenére is, hogy adókkal együtt nagyjából 900 millió forintos árcéduláról beszélhetünk. Hamarosan végre hivatalosan is leleplezik majd az autót, mi pedig érkezünk a részletes bemutatóval is.