Ha azt mondjuk, itt az Opel Combo e, a legtöbben már tudják: megérkezett a kisáruszállító helyi kibocsátás nélküli változata.

Az elektromos hajtáslánc a kisebb és nagyobb PSA/Opel modellekben egyaránt megtalálható 136 lóerős teljesítményű (260 Nm-es nyomatékű) villanymotorból, illetve az 50 kWh-s akkucsomagból áll. Az energiatároló tömegeloszlás és rakodhatóság szempontjából is ideális helyen, a padló alatt található.

Teherautós viszonylatban a 11,2 másodperces 0–100-as sprintidővel egészen fürge jószág lesz az elektromos Combo, bár a végsebességét 130 km/órában állapították meg. Ez a józan mértékű korlátozás is segíti a WLTP szerint megadott 275 km-es hatótáv elérését.

Ha sikerül 100 kW-os töltőt találni, a 80%-os töltöttségi szintet fél óra alatt érheti el a jármű üzemeltetője, legyen szó akár a hosszabb, akár a rövidebb verzióról. A kompaktabb 440 centis kivitel 2785 mm-es tengelytávval és 3,8 köbméteres raktérrel rendelkezik. Az átgondolt kialakításnak köszönhetően akár 309 centi hosszúságú tárgyakat is képes befogadni.

A 800 kg-os terhelhetőség mellett 750 kg-os utánfutóval is megbirkózik a Combo e. Terebélyesebb változatát 475 centiméteres hosszúság (+35 cm a rövidebbhez képest), 2975 mm-es tengelytáv (+19 cm), valamint legfeljebb 344 centis rakományhosszúság (+35 cm), illetve 4,4 köbméter (+0,6 m3) raktér jellemzi. A hosszabb verzióból ötszemélyes kivitel is érkezik.

A legénység minden kivitel esetében telefon tükrözésre képes fedélzeti rendszert, fáradságfigyelőt és automata vészfékezőt is kap a keze alá. A tolatókamera – csakúgy, mint a 8 hüvelykes érintőképernyő – a Flank Guard rendszerrel együtt az opciós listán sorakozik. Ez utóbbi a szűk helyeken történő manőverezést segíti számos szenzor segítségével. A szintén feláras túlterhelés jelző segít megkímélni a technikát a véletlen túlrakodástól.

Az Opel Combo e (illetve a jobbkormányos Vauxhall testvére) ősszel kerül a kereskedésekbe.