A Lucra LC470 Roadster nevét méltatlanul kevesen ismerik, pedig mókás szójátékok helyett igencsak érdemes komolyan venni a típust. A 2006-ban alapított gyártó ugyanis olyan modellt alkotott, ami mai szemmel is brutális.
Mindössze 63 példány készült a Lucra első autójából (sok nem volt, a második után lényegében felhagyta tevékenységét a cég), és bár minden példány a kisszériás, csővázas autók problémáit nyögi, mindezeket a háttérbe szorítja az az élmény, amit közvetíteni tud. Márpedig ez utóbbit nem aprózza el a modell, sőt, garantáltan halálfélelemmel is vegyíti, főleg a szóban forgó autó, ami az AMG 6,2-es és a Corvette 6,3-as V8-asa helyett (mindkettő elérhető volt a típushoz) az amerikai LS7-es blokkot használja, azaz hétliteres hengerűrtartalomból gazdálkodik.
Itt bizony az elérhető legnagyobb motort találjuk: ez a V8 hétliteres
650 lóerővel kell bánnia a pilótának, aki a Tremec-től érkező ötfokozatú kézi váltót is működtetheti, mindez pedig csupán 907 kilogrammot gyorsít. Az űrrakéta státuszt a 2,6 másodperces 0-100-as gyorsulás is megerősíti, a végsebesség pedig valahol 320 km/h körül lehet, de ezt nem biztos, hogy szeretnénk kipróbálni ebben a modellben.
A szóban forgó autó körülbelül 15.000 kilométert futott
A szóban forgó Lucra egyébként a WorldWideAuctioneers weboldalán keresi majd gazdáját a január 23-án megrendezett árverésen, de mivel itthon gyakorlatilag lehetetlen forgalomba helyezni az európai típusbizonyítvánnyal sem rendelkező típust, így azért alaposan meggondolnánk, hogy lecsapjunk-e rá, még akkor is, ha az aukciós ház a címben említett elég hangzatos reklámszöveggel csábít is.